Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

As time goes by..

Har nyss träffat min vapendragare Louise och pratat lite strunt! :) Kul att träffa henne igen. Imorgon har hon uppkörning, håller tummarna för henne! Då har man ju chaffis sen :D

Vart så uppe i varv efter att jag träffa henne, så nå sova lär de ju inte bli dom närmsta timmarna. Känns som om att jag har druckigt flera liter kaffe haha.

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen.. Blir väl bara till å spatsera runt. Sen efter att bror har slutat jobba så ska jag nog med han till big town åshammar och klyva lite ved så man får nån slant i kassan. Skulle verkligen behöva lite nya kläder nu känner ja! Så de får nog bli så, och sen dra en repa till valbo på fredag :)

-

Mina tankar har börjat snurra en massa igen, börjar känna saker som jag inte ska känna!
Varför kan man inte bara stänga av och sluta tänka? Vill inte detta!

Mina fina flickor på min 16 års dag, haha :)
Om ca 3 veckor fyller jag 19, stan va tiden går!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: