Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Spårlöst försvunnen

FAN så irriterad jag blir när kläder bara går upp i rök för mig.. Först en hoodtröja som bara försvann. Jag la den i tvätten, sen var den spårlöst borta. Ingen såg den efter de! Trodde att lillebror kanske hade lånat den eller nå, men nej det hade han inte och jag tror honom. Helt borta är den bara! Hur fan kan de hända liksom?

Och nu är det en svart klänning som försvann efter rättvik. Försöker komma ihåg vilken av dagarna jag använde den där, eller om jag ens använde den, men jag minns fan inte! Haha, var lite mycket vingeldricka då tror ja. Men jag hade alla kläder i min bil, så om den har bivit snodd så lär nån ha gått in i bilen och snott den, men vem fan gör det då? När det faktiskt fanns saker som var värda nått istället i bilen. Om det är så att nån dum jävel har tagit den så är den personen här med idiot förklarad! Haha.

-

Kom hem från valbo på tok för fattig. Men de blev ett par jeans, leggins, en skjorta, en kjol, handväska och smink iaf :) Skönt med lite nytt!

Nu ska jag åka till pappsen en sväng, sen göra pizza - gött! :)
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: