Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 15

Mina drömmar.

Ojojoj, ja du.. Många drömmar har jag må ni tro haha. Den största drömmen jag har och som jag har haft sen jag var liten är att få flytta ut till landet, i ett stort rött hus med vita knutar. Korna råmar utanför, garaget är fylld med gamla 50 tals bilar (mest chevor så klart) jag är lyckligt gift med min alldeles egna bonde och minst två max frya barn har vi.. Ekonomiskt oberoende skulle ju inte heller va helt fel haha =)

-

Nu är alla julklappar inslagna. Det är inte lätt att slå in dom med en katt i närheten kan jag lova! Shit vilket katastrof område köket var ett tag här på morgonen haha. 

Håller på och plockar lite här hemma nu.. Ska ta och dammsuga lite snabbt sen skulle jag ha varit till ica och köpt nå götta till ikväll. Njuter av varje kväll som jag inte behöver jobba haha. Men imorn skulle det snöa, så då är de kört igen :P Tror jag bli nykter i helgen, verkar inte hända nå kul endå. Orkar inte dricka heller för den delen :P På söndag äre möte med klubben igen.. Så de är väl de som händer i helgen antar jag :P

Nu ska jag släpa fram dammsugaren.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Är inte lätt att slå in julklappar med en Emil i köket heller, kan jag säga :P