Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Usch va jag har känt mig bestört av Jimmys bortgång hela dagen.. Jag som inte ens känner den människan.. Det påverkar mig nog mer i dessa tider, runt jul. Då familjer samlas och så.. Det är såna där hädelser som får mig att vara så glad för varje dag jag har med mina nära och kära <3 Usch, jag känner så mycket för hans sambo och barn..

Var iväg till stan med bror idag och bytte storlek på tröjan jag har köpt till pappa, och bytte även en tröja som jag köpte till mig själv igår. Köpte en som var grå/lila, men upptäckte när jag kom hem att jag som vanligt skulle ha satsat på svart, haha. Sen köpte vi julklapp till mamma och Linda också =) 

När jag kom hem så kasta jag ihop lite mat, sen var jag ut och gick. Fy satan va kallt det var! Men så fint =) Var förbi Louise en sväng också, länge sen man träffa henne. 

Nu ska jag kolla om de finns nå götta i kylskåpet sen tjata på pappa att han ska komma hit och fixa bilen. Fast jag vet vad de är för fel, batteriet är för kääääst. Måste köpa nytt, innan Tina kommer hem så jag kan hämta henne på tågstation =) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: