Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Har helt fastnat för glögg nu. Har aldrig tyckt om de, men köpte nå blåbär/lingon glögg igår på ica, sjukt gott =) Dessvärre bara 2,25 % men de kan man ju styra upp själv haha =)

I morse tog jag mih en promenad i det fina vädret =) Skönt. Sen hem och laga mat, dammsuga och tvätta golven. Sen låg jag och mööös på soffan med min fina Nisse. Och nu sitter jag här och glor, och som sagt dricker glögg.

Blir nog lugnt ikväll, ser ut som om att jag får skjutsa lillebror till kungsberget imorn så de lär väl bli nyktert iaf. Vet fortfarande inte om de bli lucia rock imorn eller eddie nilsson. Eller nått överhuvudtaget =P Det märks. Onykter vill jag då vara iaf! Pungt slut.

På söndag är det julmarknad i högbo, mysigt =)

Så ser min helg ut! Nu ska jag göra nå annat vettigt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: