Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Eleganten i från vidderna

Nu har jag förhansbokat dokumentären om Eddie Meduza, längtar tills jag får hem den =)
Satt tidigare idag och tänkte på alla som klagar över hur ''dålig'' han är, att han bara har gjort en massa snusk låtar.. Men så är ju icke fallet! Blir så irriterad på folk som inte tar reda på fakta innan dom börjar snacka.. Låtar som Take my heart, silver wheels, If you really wanna know, the man in the sky.. osv osv.. Inte tt dugg snusk i dom! Vissa låtar han har gjort är faktiskt till och med fina. Inte en sommar utan Eddie säger jag bara!
Amen! haha.

I morse vart jag väkt runt halv 8 av att Hugo skulle kolla på barn program. Jag sov på soffan i natt, Emil och Hugo sov i min säng.. Vart kaffe efter att jag hade vaknat så man skulle komma igång, sen snodde jag mammas bil och for iväg och handla lite, sen hem till pappa en sväng, sen till kyrkogården och tända ljus, sen hem igen. Bytte om sen var jag ut och tog en promenix i det fina vädret! Kallt men härligt.

Slockna efter att mamma hade åkt till jobbet idag, runt 2 tiden.. Och vakna inte förän halv 5 =P Skönt att få sova lite. Sov inte mycket i natt..

Imorgon blir det skotta av taket här hemma lät det som. Sen vette tusan vad man ska hitta på. Och i helgen då? Har inga planer. Inga pengar heller för den delen, så blir nykter iaf! Lät som om att jag kanske skulle få vara ute och jobba lite med bror då.. Skönt att ha nått att göra iaf!

Nästa vecka är det lov också, vafan ska man göra dådå? Den som vill hitta på nå kan ju höra av sig.

Nu ska jag ta mig en dusch sen slänga mig framför tv'n.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: