Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fortfarande sjuk

Sitter här och glor istället för att göra det jag skulle behöva göra. Det vill säga - skotta snö, diska, tvätta, plocka undan, sminka mig och dra på mig kläder. Men jag orkar inte! Vart plötsligt skit trött. Seeegt.

Igår var det dags att gadda sig. Var sjukt nervös innan.. Men det gick hur bra som helst! Gjorde inte alls lika ont som förra gången, när jag tatuera mig på handlederna. Denna gång blev det på nedre delen av armen, typ vid handen. Kändes knappt om jag ska vara helt ärlig. Det sved bara.. Fort gick det också, typ 45 min tog det bara. Och jag är sjukt nöjd! Nu kommer jag alltid ha en del av morfar med mig känns det som. Jag lovade honom när jag satt vid han och höll hans hand bara några minuter efter han hade dött att jag ska fortsätta göra honom stolt och ta hand om familjen. Nu kan jag påminnas om det varje dag. Känns bra =)

Efter att jag hade tatuerat mig så gick jag och mötte Jessica och fick lite skol uppgifter av henne, sen vidare hem och packa sen kom mamma och hämtade mig. Resten av dagen/kvällen spenderades på soffan.

Idga vaknade jag halv 8 och var gräsligt pigg. Typiskt mig, kan inte sova när jag väl får sova hur länge jag vill.. Så gick upp och gjorde kaffe då sen var jag ut och skottade lite. Men det känndes mest värdelöst, det vart ju lika mycket snö på en gång igen!! KAN DET SLUTA SNÖ NU NÅNGÅNG!!? Vill ha vår nu.

Ikväll bär det av till Edsbyn med Fredrik och kolla på när SAIK kör över byfånarna! Kulkul. Fredrik bjuder på resan, mycket snällt! Ska bjuda tillbaka den dan jag har pengar. 1500 gick tatueringen på, så nu är man typ urfattig =/ Men det vare värt!

Hoppas buss resan till Edsbyn går bra, dom varnar ju för väglaget nu.. Men det ska nog gå bra antar ja. När jag kommer hem igen så blir det bra lugnt. Kommer väl inte hem förän typ 11 ikväll så.. Imorgon blir det nog inte många knop heller verkar det som.

Nä, nu måste jag gå och göra mig i ordning..
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Monia
skriven :

va fint gjort av dig, att lova din morfar :)