Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

Fredagen blev bara lugn för mig. Orkade absolut inte göra nått! Inte hade jag nån lust heller.

Lördagen börjades med möte med Los Raggos. På lördag är det spelning, hellskotta va fort tiden har gått!! Helt sjukt. Längtar som en gnu! Det ska bli riktigt kul. Även fast jag ska jobba.. Men aja, efter mötet for jag hem och färga håret, lära färga utväxten. Sen dusch och göra sig klar, sen drog jag och Fredrik till herr Sjudin. Vi satt några stycken där och drack, trevligt var det! Trivs i deras sällskap.

Vi drog till Rowdy's en sväng med. Dansa runt och härjade, kulkul! Dessvärre började jag må riktigt illa. Jag darck endast 4½ öl och två groggar, jag kan få i min de tre dubbla utan att spy. Vela inte dricka nå mycket eftersom att jag visste att jag skulle vara pigg dagen efter. Kom hem i skaplig tid, runt 3. Spydde som aldrig förr då tror ja! Usch va vidrigt det är.. Men jag kände mig inte ens full. Så det kan inte ha berott på alkoholen.

Igår när jag vaknade så vällde spyorna ur mig igen, och så fortsatte det hela dagen. Mot kvällen började det bli bättre iaf. Upptäckte igår att det börja rinna vatten från taket också, vid fönstret, så ringde pappa så han och bror fick hoppa upp och ta bort snön och isen på taket. Så sluta det rinna iaf.. Inte bra det där eller! Så får hålla ett öga på taket nu så det inte fortsätter.

Idag stannade jag hemma från skolan. Hade absolut ingen ork till att dra mig dit. Somnade före 9 igår kväll, och vaknade halv 8 imorse, skönt att få sova ut riktigt! Har känt mig klen idag, men mycket bätte än igår. Har varit ute nån timme igår och skottat. Ska skotta upp gången till åkern, så vi kan skotta ut snön där. Har så mycket snö på gården nu så vi har ingen stans att lägga snön som ska komma dom närmsta dagarna. När ska all denna snö ta slut? Snön kommer väl inte vara bort smält förän i maj.. Suck! Vill ha vår nuuuu! Så härligt det skulle ha varit.

Nu ska jag ut och skotta lite igen. Får ta det i omgångar, det är så fruktansvårt jobbigt att skotta snö :P Haha. Och jag har inte världens bästa kondition heller.

För övrigt har jag bestämt mig för att hålla mig nykter till vi åker till Finland i mars. Orkar inte med nå bakfylla!

Nä, här har jag inte tid att sitta.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: