Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sjuk

Har lyckats blivit sjuk.. Så typiskt mig, att bli sjuk när jag absolut inte har tid!
Inte så konstig att man blev det heller, efter att baciller man var bland i lördags, sen hade jag dåliga skor så jag blev blöt och kall så fort jag gick ut.. Usch!!

Men hasade iväg mig till skolan igår iaf. Men orkade bara vara där till lunchen. Idag stannade jag hemma. Vi skulle ha börjat med säkerhet på väg kursen idag, och då ska jag såklart vara sjuk. Same shit var det förra året när vi hade ADR (hanterig av farligt gods) kusren.. Förra torsdagen och fredagen var jag hemma p.g.a yrsel, så missade svenskan då. Så tänkte att jag skulle ta igen det denna vecka. Men imån blir det ingen skolan iaf, får se på fredag hur det blir.

Imån på morgonen ska jag även tatuera mig, hoppas jag är bättre då så man slipper sitta där med feber och skit. Sen på fredag kväll ser det ut som om att det blir Edsbyn med Fredrik, om jag är bättre vill säga. Annars i helgen blir det bara lugnt. Tänkte tjata på mamma att vi ska åka in till Gävle och hälsa på Kia som fick en son förra veckan (tror jag att det var) vill ju se den lilla krabaten =) Och sen på söndag spelar The Playtones på valbo köpcentum, ska tjata med mig mamma dit med.

Sen nästa vecka har jag praktik. Tror jag ska yra runt med bror då.. Och sen efter det är det loooooooov! Skönt som fan. Och efter lovet drar vi till Finland, weeeiiI!! Kulkul.

Nu ska jag göra nån nytta.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: