Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sunshine!

Åååh, va jag känner mig på topp idag!! Igår var det en riktig skit idag, men denna dag har varit stålande.

Började med att jag och Jessica åkte till Göransson Arena och börja köra snö. Och så har det fortsatt, till kl 13:30 typ :) Stålande väder och humöret på topp! Kan de bli bättre än så? Dessutom var det kul att köra snö idag. En mycket bra dag hittills helt enkelt. Ska dricka upp kaffet nu sen ska jag bege mig hem till mamma, får se om dagen fortsätter att vara bra då :P Har haft en förmåga att vara lite bråkig på mamma den sista tiden, vet inte varför egentligen. Tror hon går mig mer på nerverna än vad jag tål just nu :P Men ska försöka att inte vara så bråkig idag!

Fredrik skulle även komma hem till mig för att ta en titt på bilen. Han ska kolla om den verkligen är drivremmen som fräser åt mig när jag är ute och gasar. Förhppningsvis är det den iaf, inte så dyrt att byta den. Efter det så ska jag dra med mig pappsen till ica och köpa hårfärg. Eftersom att det blir lugnt i helgen så ska jag se till att få ut tummen ur röven och klippa mig och färga.

Imorgon har jag egentligen studiedag. Men icke! Jag och tre till ska vara på skolan iaf och köra snö. Får ta ut en dag och vara ledig på istället. Mycket skönare att få vara ledig en måndag då istället för en onsdag!

Nä, nu ska jag dra av mig uniformen (arbetskläderna) och dra på mig andra kläder, sen bege mig till mammsen.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: