Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ännu en bakfull dag

Jo precis.. Och denna gång var det tammefan inte värt det! :P

Louise kom hit igår kväll och drack lite med mig :) Emelie kom hon också, Fredrik likså. Vi satt här och snacka skit och såg fula ut, sen kom bror och hämtade oss sen drog vi till Rowdy's på Johnnys födelsedags kalas :) Var mycket folk där när vi kom! Så det var trevligt. Men det spårade fort ut tack vare bråk och sen blev det mest dålig stämmning resten av kvällen. Tråkigt att sånnt ska hända när någon har fest, speciellt födelsedags fest. Då ska man supa och ha kul! Respektlöst tycker jag, helt enkelt. Som sagt, sämmingen vart inte bra alls efter det där. Det var små bråk och tjaffs överallt. Hoppas Johnny hade en bra kväll iaf!

Jag som vanligt höll mig borta från bråket, tänker inte slåss om det inte finns en riktig anledning till det. Och vill jag att nån ska ha stryk så fixar jag det själv, inte skickar en massa annat folk på denne och står och skrattar på sidan av. Ska man bråka så ska man väl ändå göra det ordentligt? Ligga och dra varann i håret på ett dansgolv, herregud. Vissa har inge skamm i kroppen! Men det är deras problem =) Som sagt så la jag mig inte i, det är jag glad för. Jag kom dit för att dricka, röjja och fria Johnny! Inte för att bråka.

Och alla som läser det här, eller iaf alla tjejer som är efter min bror på nått vis, JAG VILL INTE HÖRA ERAT JÄVLA SKIT SNACK NÅ MER.. Fick höra hela kvällen igår ''har du sett vem han är tsm med nu? hur kan han det?'' och bläbläbläblä!!!!!!!! Jag lyssnar ändå inte på vad ni säger. Det är ju inte första gången det händer kan jag lova. Har fått stått ut med detta i hela mitt liv. Är så trött på det! Allt det ni säger till mig, kan ni väl säga till han själv för tusan? Men det finns ingen mening med att göra det heller egentligen, för varken jag eller han lyssnar på erat skit snack ändå. Sluta vara så fruktansvärt svartsjuka! Ingen har väl ensamrätt om min bror? Om han har funnit en tjej som han vill vara med, så låt han va med henne då? Vill ni inte att han ska vara lycklig? Jag vet inte vem hon är, och jag dömmer inte folk som jag inte känner. Om det kommer att bli seriöst mellan han och nån tjej överhuvudtaget så tänker jag ge henne en chans. Min bror har alltid varit eftertraktad av tjejer, synd att alla ska vara så svartsjuka bara när dom inser att dom inte duger för han =)

Nä, är så trött på så mycket folk nu. Många har visat sig vara nångon helt annan än vad jag trott. Besviken är vad jag är.. Men lägger inte ned nå mer energi på det, de är bara meningslöst. Jag vet vilka som är mina riktiga vänner, det är de viktiga.

Jag vill inte vara ovän med nån, det tjänar inget till. Jag orkar inte hålla på och tjafsa. Men inte tänker jag låtsas vara vän med någon som jag egentligen inte vill ha med att göra heller.

Nä, nu orkar jag inte predika nå mer =)
Nu ska jag dricka kaffe, packa och fixa, sen hem till pappa och kolla på bandy VM! Sverige - Finland idag.
Sen ska jag plugga iför SM provet för unga maskinförare som är imån.

Louise och Sara, är så glad att ni är mina vänner. Mina RIKTIGA vänner. <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: