Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En fet lögn

Sitter här i min ensamhet en fredag kväll. Sitter och kollar på katten som leker med nån boll samtidigt som jag skriver här. Vilken kväll hörrni! Inte.

Kom precis på, hur besviken jag är. Jag är så jävla besviken så jag finner inga ord för det. Har försökt att ignonera det, sagt till mig själv att jag skiter i vilket. Men tydligen inte! Din vänskap var guld värd för mig, jag visste att du alltid fanns där för mig. Och jag fanns där för dig, när inte någon annan fanns där. JÄMT! Det är synd att det bara var en lögn, hela skiten. Du är en lögn! Fan, det är inte många som lyckas såra mig. Men tammefan att det vekaste människa jag nånsin har träffat på ska göra det! Det gick rakt in i hjärtat. Jag hoppas att du ''mår så bra'' av det du.
Om det var de du vela så kan du känna dig jävligt stolt.

Man börjar ju fundera, vad äre för människor vi lever bland egentligen? Snart har man bara sig själv som man kan lita på. Det var sista gången jag lät någon komma så nära mig bara så där. Sista jävla gången! Man blir bara sviken om och om igen. Jag tänker gå vägen ensam om så ska vara. Falskt, vekt, naivt folk tänker jag hålla borta.

Men det är tur att de finns riktiga vänner med! Som Sara och Louise :) Synd att vi inte är lika nära varann nå längre bara.. Och så har jag börjat komma Linda J närmare, känns bra! :)

Meeeeeeeeeeeen inte orkar jag gräva ner mig i en massa skit. Det händer bara ett fåtal minuter i månaden. Nu är dom över för denna månad! Ser fram emot morgondagen, då bli det vin här hemma först med Louise, sen Rowdy's och parta loss med en massa roligt folk! Och nu är det inte långt kvar till Black Knights spelning heller! Har så mycket att se fram emot =)

Det som jag ser fram emot mest nu är sängen =)
God natt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: