Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Rubrik?

Sitter här och skrattar för mig själv åt min lillebror som är mist lika dum som oss andra i familjen. I sommras berättade han att han hade haft läxförhör om jagvetintevaddetheter men typ som glad, gladare, gladast. Och så skulle han skriva så om sjuk. Vad skriver ungen då? Sjuk, sjukare, - DÖD. Haha, jag trodde att jag skulle dö när han berättade det. Han kom inte på vad det sista skulle vara, vilket naturligtvis är sjukast. Läraren hade skrattat så mycket så hon gav honom ett halvt poäng för det =P

Denna helg är den första helg alkoholfria sen i maj. Rätt skönt faktiskt! I fredags var jag till Rowdys en sväng och kikade, men körde så det blev inge dricka då. Skulle åka dit igår med, men kännde mig febrig och mådde inge bra så jag vart bara hemma.

Har nyss kommit hem till min kära far igen. Skolan börjar ju imån så då var det dags att åka hit. Bara en termin kvar nu! Kan ni tänka er, jag tar studenten snart!! Wioohoo =) I maj är det dags för bal också, hade faktiskt tänkt att gå på den. Håller på och provar lite klänningar nu och så. Kan inte tänka mig själv i sånna där fina kläder, just därför ska det faktiskt bli kul att gå på balen.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sedan lägga mig i sängen och lyssna på lite musik innan det är dags att sova.

Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Monia
skriven :

hahaha fifan va smart brorsa du har ;) rolig om inte annat :D

2 Kenny
skriven :

ASG! Underbart!