Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Första dagen

Det får bli en kort blogg idag med.

Första dagen på jobbet gick bra! Jobbade 07:00-16:00, normal tid då alltså. Men blir förmodligen inte så länge sen om jag inte vill då alltså ;) Kan ju dra ut på tiden så man får lite extra klirr i kassan! Får jobba som jag vill nu, bara jobbet blir gjort. Det är skönt!

Annars så får jag ännu en gång klart för mig hur mycket jag verkligen ogillar killar. Av den anledningen att det finns dom som får en att le så där som är helt underbart.. Men vadå, det är väl mysigt? Nej. För jag ska jämt lyckas falla för helt fel killar. USCH FY OCH BLÄ. Och man ska jämt falla i deras fällor, JÄMT.
Blir så trött på mig själv.....

På fredag ska jag dränka mina sorger i öl och cpt morgan, den som vill göra mig sällskap kan höra av sig :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: