Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helt slut!!

Är helt slut i kroppen idag, finns absolut inga krafter i mig.

Har inte blivit mycket skrivet här, är så trött och slut efter jobbet så det blir mest bara sova. Men nu så har ju funnit lite ork iaf =)

Veckan på jobbet har hittills gått rätt bra. I måndags gick det bara åt helvete med allt, men igår och idag har allt flytit på. Slutade tidigt idag också, skönt som tusan. Hade inte orkat jobba hela dan idag.. Förstår inte hur jag kan vara så slut.

-

Midsommarafton firades här hemma med mamma, lillebror, Kia, Joel och Kalle. Vi hade det mysigt och lungt här hemma, men lite god mat och så bara. Sen på kvällen åkte jag, mamma och lillebror till Gammelstilla, till huset där mamma växte upp. Det har blivit som en tradition att åka dit på midsommar, jätte mysigt. Var och hälsade på alla söta kor där med =) Så det blev en lugn och mycket trevlig dag och kväll.

Lördagen, ja.. Vad ska man säga? Haha. Det blev ju Vintjärn.. Jag och Tina åkte dit med Johan och Jimmy, dom hämta oss runt 5 tiden så vi var framme vid 6. Nå mer än så behöver jag nog inte säga haha. Fy satan, så full som jag vart då har jag inte varit på flera år, usch!! Skämmde ut mig totalt. Och minns knappt hälften av kvällen. Men de var kul ändå haha =) Mådde skit dåligt när vi vakna på söndag, hade inge alkoholfritt att dricka, och inte sålde dom nå heller. Vi var så jävla törstiga så det var bara att börja om med öl haha..
Det slog runt i huvet fort kan jag lova haha =) Trött var man också.. Jag och Tina skrattade tills vi vek ihop oss, hade så jävla kul haha. Hon började påminna mig om saker jag hade gjort kvällen och så vela jag mest bara gå under jorden.. USCH ALDRIG MER SÅ DÄR MYCKET ALKOHOL!!!!

-

8 dagar kvar till power meet!! Är as taggad. Och på lördag ska vi förmodligen till Rättvik på big lake run =) Skulle bli jätte fint väder. Så det ska bli kul med! Och imorn är det två veckor kvar tills jag åker till Norge. Det ska bli helt underbart! Mycket som händer nu.. Men det är bara kul =)

-

Just nu väntar jag på pappa, vi ska åka in till gävle. Ska bli kul att umgås med han, saknar han så mycket! Imorn fyller han år, ska dit och fika då med.

Nu ska jag gå och göra nå vettigt.
Tjing

Lady Gaga - Alejandro

Snart så!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: