Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Its been so long

Klev upp 05:30 i morse som vanligt, gjorde mig i ordning och så.. När jag skulle åka iväg och jobba så började det stört regna. Så gick och la mig och kolla på tv och vänta på att det skulle sluta, och så somna jag såklart.. När jag vaknade upp mådde jag skit dåligt, ont i halsen och feber. Min lillebror är sjuk så måste väl vara han som ha smittat mig. Så jag vart kvar på soffan.. Inge jobb idag med andra ord, får fixa det som skulle göras idag nästa vecka istället.

Var nyss till ica och köpte Kan Jang och apelsiner, så jag kan bota mig själv haha. Köpte en cola också, till kaptenen spm jag har kvar :) Så nu jäklar ska jag bli frisk! Ska spara lite morgan till nästa helg, då är det ju midsommar, igen! Fan va tiden går.

Idag är det en vecka sen det var studenten också.. Åååh va jag önskar att jag kunna vrida tillbaka tiden!! Det var helt klart en av de bästa dagarna i hela mitt liv, synd att det skulle gå så fort bara.. Önskar att jag kunna uppleva det igen! Saknar min klass såååå fruktansvärt mycket också :(

Men nya saker att se fram emot nu! Först midsommar rocken nästa lördag, ska bli sjukt kul! Ska dit med frugan förhoppningsvis :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, sen kommer frugan (tina) hit och gör mig sällskap. Vi ska dricka lite och snacka skit, får se vad det blir efter det.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: