Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Jag både vill och kan!

Är ju som tidigare sagt klar med allt i skolan, så idag tyckte jag att jag kunna ta en sov morgon.. Men så klart vaknar man 06:30 i alla fall, det är som om att jag skulle ha en klocka i skallen.

Har städat och packat nu på morgonen. Städa mitt rum och min toalett här hos pappa igår kväll.. Kommer kännas konstigt att inte vara här på ett tag nu =/ Så länge jag jobbar så lär jag vara hos mamma, eftersom att jag inte har någon parkering här. Är rädd för att jag ska glida ifrån pappa lite nu när jag flyttar, men det får bara inte hända! Min pappa är den bästa, älskar honom så det gör ont.

Just nu sitter jag och dricker kaffe, och lyssnar på Nisse Hellberg. Kung! =) Mamma skulle komma och hämta mig runt 10, ska åka och köpa hårfärg då sen ska jag ligga och steka i solen för första gången i år må ni tro!

Det blir falun ikväll trots allt =) Anne ska köra. Så det blir hon, jag, Louise och Tina som åker dit. Förhoppningsvis slinker det ner en öl eller två också =) Skulle sitta fint. Skulle bli fint väder ikväll också, så hoppas att det kommer en del bilar. Dom senaste åren jag har varit där så har det varit skit mycket bilar där i alla fall, trors att många jobbar dagen efter. En lagom mitt-i-veckan cruising är det =) Ska bli kul!

Pappa köpte champange åt mig igår, en liten flaska som jag ska ha på morgonen, och en stooor som ska smällas av när jag har kommit hem efter att jag har tagit studenten! ÅÅÅH va jag längtar =) Hoppashoppashoppas verkligen att det blir bra väder då!

Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer =)
Ha en bra dag alla. Tjing!

                            
                                               Såå jag längtar till Power Meet =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: