Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Kallt och jävligt

Nu är jag på bättre humör än va jag var när jag skrev förra inlägget ;)

Tidigare idag så jävlades jag och mamma med party tältet som skulle upp. Vilket rassel! Men fick upp de till slut iaf. Ska ha de uppe nu tills studenten, så man kan sitta där då =)

Tina kom hit för ett tag sen, vi satt och prata lite. Vi kom fram till att ingen av oss är så där jätte taggade till studenten längre.. Visst ska det bli kul, men de känns mest besvärande nu. Har liksom inget planerat och spikat än. Jag vet bara att jag tar studeten.. Allt känns bara jobbigt nu! Jag vill ut och åka i nån gammal sunk bil, dricka öl och skrika könsord, men verkar inte vara så många som ska ut och åka på fredag. Men kanske kan lura nån iaf ;)

Är faktiskt bra nog mer taggad till lördagen, då blir holmen för fulla muggar! Ska bli skit kul :)

Nä, nu ska jag gå och skölja ur färgen ur håret och sen åka till stallet och träffa Tina igen och odjuren ;)
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: