Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Och så var det roliga över..

Ja, 12 år i skolan.. Idag var det min sista skoldag =) Nu är det över! Tar ju inte studenten förän nästa fredag, men eftersom att jag är klar med allt så finns det ingen anledning för mig att vara där..

Trodde aldrig att jag skulle komma så här långt eller när man gick på lågstadiet, men tammefan! =) Det känns helt underbart men samtidigt jätte tråkigt. Trivs så bra med klassen jag har nu och lärarna..

--

Lördagen vart mycket lyckad. Det verakde först som om att det bara skulle bli skit av den kvällen, eftersom att inget vart som det var planerat från början. Men jag bestämde mig tidigt för att bli riktigt gris full, då kan jag ju bara inte ha tråkigt. Och se på fan, det funka! Hade en kanon kväll tillsammans med min pingla Tina, och mycket annat roligt folk. Klart bästa kvällen på flera månader!

Mådde mindre bra på söndagen kan jag lova. Minns inte sist jag hade en sånn bakfylla..

--

Imorn kanske det blir falun, det är ju cruising.. Sen så var det nå mer roligt som hände denna helg, men minns inte ritktigt vad haha. Så se till att få nå gjort hemma iaf!

Just nu sitter jag och lyssar på eddie, och vart så jäkla taggad till sommaren =) Hoppas att den kommer att bli kanon!! Men det tror jag nog =) Just nu bara älskar jag livet!!



                       
                                        Nu är det bara festen kvaaaaaaaar!!!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

tjejkvällen på fredag, kanske ? ;P

2 Kenny
skriven :

Skönt! Nu börjar livet?



Brukar inte Falu cruisingarna vara på onsdagar jämt?