Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Såå vackert

Spenderade stor del av dagen och kvällen av att kolla på bröllopet mellan Viktoria och Daniel igår. Det var så fruktansvärt vackert! Det var till och med så att jag vart lite tårögd. Daniels tal till Vikotria var så fint! Tycker det är tråkigt att stor del av svenska folket hade en sånn negativ inställning till detta bröllop. Det ska bara klagas hela tiden! Visst gick det till överdrift, det tycker jag med. Men jag tycker att det var oerhört kul att det hände nånting kärleksfullt och kul här i Sverige, och inte minst i lilla Ockelbo! Är så fruktansvärt glad för deras skull, de såg så lyckliga ut. Hoppas de får ett långt och lyckligt liv tillsammans =)

-

Annars har det inte hänt mycket i helgen. I fredags hade jag feber och mådde dåligt. Det fick blir en Cpt Morgan framför tv'n och sen sova. Igår träffade jag Louise en sväng på kvällskvisten och pratade lite med henne. Som vanligt planerade vi om Power Meet =) Såå jag längtar!

-

Nu på morgonen har jag och mamma pratat om Norge, längtar så nå fruktansvärt till det också. I år tar jag min egna bil dit och åker dit själv, har väntat på det i flera år nu. Ska bli så kul =) Känns verkligen i hela kroppen nu att jag lär härifrån och ladda om. Det enda stället jag kan göra det på är i Norge, finner en sånn frid där! Det ska bli helt underbart att åka dit igen.

-

Just nu väntar jag på att Kia och lilla Joel ska komma =) Blir väl till å fika lite med dom och så. Får se vad som händer efter det.. Blir förmodligen lugnt, ska väl bara ta nån promenad eller så. Jobb imorn igen, suuuck. Kan ärligt säga att jag inte alls tycker om det här jobbet.. Men pengar är pengar, det är de jag är ute efter.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 din FRU tina
skriven :

Anna de där jävla bröllopet sög totalt! helt totalt överskattat. men okej, daniels tal va kanske liiiite fint för ja satt och grina i smyg ja ;)