Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Alla kvinnor suktar, men ingen får

Lördag idag ja.. Somnade tidigt igår, var helt slut. Och vaknade tidigt idag av att solen sken in =)

Hoppade in i duschen och gjorde mig klar, sen drog jag in till valbo själv för att kolla på skor. Och tammefan, jag hittade ett par! =) Vet inte hur länge jag har letat skor nu. Skönt att slippa alla utslitna skor nu =D

När jag kom hem så blev det en promenad i detta fina väder. Och nu väntar jag på att nån ska börja med maten.. Men det verkar inte vara nån som vill göra det, så antar att de blir jag som får fixa det. Som vanligt. Sen blire till å kolla på bandy =) Vinner SAIK nu så går dom vidare till final, och då ska jag boka biljetter åt mig, Fredrik och Louise på en gång! Vinner dom inte idag så måste dom göra de på tisdag =P

Nu ska jag koka kaffe sen börja med maten antar ja.
Tjing!

Lite dålig bild, men ni ser ju vad det är iaf ;)
13 veckor kvar!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: