Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

Fredagen blev lugn för min del. Lite götta framför tv'n och somnade tidigt.

På lördagen vad jag och mamma till stan och kika runt lite. Jag köpte en tröja och ett midje bälte eller vad det heter. Det vart bara 170 kr =) Men det betyder ju att man blev 170 kr fattigare, det hade jag egentligen inte råd med. Men vafan, man lär väl unna sig nångång. Sen vart det en dusch när jag kom hem, sen invänta Louise och Fredrik. Vi grilla korv och drack nån öl =) Satt i solen och drack en öl innan dom kom, vilka vår känslor jag fick! (men de gick fort över efter denna dag med en massa snö och jäkelskap!) men så jag längtar till sommar kvällar med kall öl i solnedgången med goda vänner!

Hur som helst, efter att vi hade grillat så kom Håkan förbi.. Och vi åkte till Rowdy's, men jag tröttnade rätt snabbt och vela hem. Kom hem runt 11, skönt faktiskt! =) Drack endast 3 öl igår, det räckte. När jag kom hem så kolla jag på tv tills jag somna.

När jag vakna upp i morse och kolla ut ur fönstret så tröttna jag ganska så mycket. Det toook snöa ju! Usch. Så det vart sängen igen, och där stanna jag tills halv 7 ikväll, då kom pappa och hämta mig. Hammarby tog hem SM guldet 2010, men bollnäs kämpa på bra tycker jag! Det var väl på tiden att bajen tog guld tycker man.. 

--

Just nu sitter jag och lyssnar på gammla godingar på spotify, bland annat Dion - The wanderer =) Och Stray Cats, mycket braa! Och det får mig att längta till sommaren kan jag lova! Men en helg i taget fram till dess. Nästa fredag är det rajjrajj på Rowdy's, ska väl dit och kika då. Men blir nog nykter.. Sen på lördag är det de jag har väntat på länge nu, fest med Los Raggos =) Ska bli kul att träffa alla igen. Trivs så bra i deras sällskap och har grymt kul med dom! Ser fram emot kommande evenemang tillsammans med dom.

Så dags att dra lite info då: På lördag (den 27e) är det fest med Los Raggos på norrbergs bygård, kunsgården. Raw Rhythm Boys spelar, och det är gratis inträde för alla. Från 21.00. Ta med eget dricka. Hoppas vi ses där! =)

Los Raggos hemsida har uppdaterats, ta en titt! =) http://www.losraggos.webs.com/ 
Bra jobb av Jesa som har fått ihop de så bra.

--

Nä, har kan man ju inte sitta hela kvällen. Dags för sängen snart.. Antar att det blir att köra snö imån i skolan, suck. Det kommer ju aldrig att ta slut! Vi har snötippen bakom våran skolgård, den har tydligen aldrig varit så stor/lång som den är i år. Och förra året försvann inte snön därifrån förän i slutet av sommaren. Så snön som är där nu kommer att ligga kvar till nästa sommar. Kul! Inte. Som tur är så slutar man ju i sommar så då slipper man se de =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: