Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ingenting är som förut, ingen början, inget slut.

Sitter och lyssnar på Hel och upptäcker ännu en gång att man lyssnar alldeles för lite på dom!

Nu är lång ledigheten över.. Den behövdes kan jag lova! Jag hade sedan förra helgen besämt mig för att hålla mig nykter och vara hemma och göra någon nytta nu när man var ledig ett tag. Och se på fan, jag lyckades! =) Drack endast en 3.5 igår ute i solen, den satt fint kan jag lova =)

Har hållt till i jäderfors rätt mycket dom senaste dagarna och hjälp farbror vid hans stuga eller vad man ska kalla det.. Fick en slant för det, de behövdes! Fast är inte klar med allt, så lär väl dit i helgen igen och fortsätta..

Idag var jag, mamma, lillebror och Kalle iväg till Månkarbo på betessläpp för korna =) Mycket kul att se faktiskt! Sen var vi till biltema och köpte lite skit. Man går tammefan aldrig ut ur den affären utan att köpa nått man egentligen inte behöver! Haha. Sen åkte vi och köpte mat, sen träffade jag på Kia och Joel en sväng med, kul =) Ska träffa dom nån dag här framöver igen, saknar dom!

I morgon är det dags för skola igen, suck. Har fullt upp i skolan nu.. Är väl typ bara 3 veckor kvar i skolan nu har jag för mig. Shit, hur ska jag hinna med allt? Haha. Typiskt mig att göra saker i sista sekunden.

För övrigt så flyter livet på, även fast det är bra nog tungt ibland.. Kom nyss på att idag är det ett år sen sist jag träffade min morfar utanför sjukhuset. Nästa måndag är det ett helt år sen han dog. Usch.. :(
Försöker att inte tänka på det men det är svårt..

En sak är jag glad över iaf, har fått tillbaka kontakten med världens bästa Tina =) Vi var ju ut på äventyr förra helgen, tur det. För nu ser det ut som om att det blir fler tokerier för oss ;) hehe.

Nä, nu ska jag vänta på att Tina kommer på cyklen hit. Hon skulle cykla från jäderfors nu.. Haha, hon är sjuk.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: