Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Mycket på gång nu

.. och det känns i hela kroppen. Har dåligt med ork, och absolut ingen lust till nått. Sur är jag tammefan hela tiden också, haha. Har mycket kvar att göra i skolan och vi tar studenten om en (!!) månad, sen börjar jag jobba, känner mig stressad inför det med eftersom att det är mitt första jobb och jag är nervös. Jag saknar morfar och tänker på han mer eller mindre hela dagarna. Sen är det mycket som ska fixas hemma.. Och mina nerver räcker inte till så det blir tjaffs med familjen vilket gör att jag bara tappar orken ännu mer.

Och inte har de blivit nå bättre av att man har hällt i sig liite för mycket alkohol under den senaste tiden. Får absolut inget gjort under helgerna tack vare det, så nu känns det som om att jag har saker som ska göras upp över halsen.

Så i helgen blir det inget starkare än 3,5 och jag ska hålla mig hemma. Känns som om att jag inte har varit hemma på skit länge. Förra helgen spenderades.. borta. Och en natt denna helg med. Så nä, i helgen ska jag fanimig hålla mig hemma!

På torsdag har jag bestämmt mig för att ta lite tid för mig själv, som jag aldrig hinner med i vanliga fall. Linda åkte till Norge idag så jag har fått låna hennes lägenhet (guld värt vännen!) Så på torsdag ska jag ta mig ett lååångt bad, tända ljus, äta nå gott, kolla på nån film och bara vara! Såå jag längtar =) Det känns som om att det verkligen behövs nu innan glaset rinner över helt för mig.

Lördagen vart väl ingen höjdare, inget blev som det skulle kändes det som haha. Men det var rätt trevligt ändå. Träffade på min kära Tina där med och vi for ut på äventyr. Minst sagt. Hon fick kuk tatuering på röven, haha ;) Sjukt kul! Känns som om att det är dags att vi tar upp kontakten igen, vi har ju så kul tillsammans =)

Nä, nu får det bli tv tills jag somnar..
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Passa på att ta hand om dig själv & njuta riktigt ordentligt på torsdag :) Stäng av telefon & känn att du verkligen kan slappna av.. Kram kram från mig, 100 mil iväg :)