Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

SOOP-rent

Det är helt SOOP-rent på ork i min kropp idag, är helt slut efter denna helg.

I fredags så började jag och Louise med att grilla hemma hos mig, sen kom Walle och hämta oss och vi for vidare till hedemora. Hämtade upp Belle, sen hem till Walle så dom fick grilla korv, haha =P Gick ju som de gick med det.. Sen började vi rulla till Sala =) Vart så klart dyng full, har rätt så dåligt minne av vafan som hände egentilgen. Men mycket bilar var det och jag hade skit kul =) Fast det känndes som om att vi bara var där en timme typ.

När jag vakna upp igår så mådde man ju verkligen som man förtjänade, fy satan! Mådde dåligt tammefan hela dagen. Men på kvällen ordnade det upp sig lite iaf, drack nån cider och kännde av dom på en gång, eftersom att jag inte hade ätit nått på hela dagen.. Hur som helst så vart det Avesta då iaf, kolla på JLT =) Mycket trevligt..

Idag mår jag nästan sämre än igår.. Är helt slut i hela kroppen, förstår inte varför. Tog mig iaf i kragen och bytte sängkläder och plocka undan på rummet. Skulle ha packat idag med, men de vart de fan inge av. Får göra det imån istället.

Ja, imån kväll bär det av till Kiruna =) Äntligen, har väntat på den dagen i över ett halv år nu! Hoppas att allt går bra bara, så det inte blir nå problem.. Ska sitta 14 timmar på tåget, men ska ha datorn med så man har nått att göra iaf =) Vi kommer fram till Kiruna på tisdag fm, då ska vi leta på hotellet sen åker vi till gruvan. Efter det blir det middag på hotellet sen nån öl förmodligen. På onsdag em går tåget hem. Innan det ska vi väl kika runt lite i stan bara. På torsdag morgon är jag hemma igen =)

Sen är det bara fredagen kvar, och efter det är det äntigen lördag och det innbär Gävle cruising! Fan så kul =)

Blir förmodligen inge mer skrivet förän jag kommer hem nu..
Bilder från helgen kommer på bdb och facebook senare.
Tjing =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: