Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag kväll

Idag är det ett år sen den värsta veckan i mitt liv började. Vid den här tiden för ett år sen satt jag med morfar på sjukhuset och insåg att det skulle bli en av de sista gångerna jag skulle få träffa honom. Usch :(

-

Idag fick jag lite gjort i skolan iaf. Vart klar med diket =) Skönt att ha det klart. Bara väg bygge och pall hantering kvar nu, sen är jag klar! Har lite teori också som ska göras.. Bara 3½ vecka kvar nu, skönt som tusan! Fast tråkigt sammtidigt. Försöker att ta vara på dagarna i skolan så mycket som det går nu den sista tiden.. Kan inte fatta att jag tar studenten om bara några få veckor! Kan inte förstå att 3 år på fordon är snart slut.. Trodde fan aldrig att jag skulle lyckas stå ut, men det gjorde jag =)

Just ja, fick reda på igår att jag får MVG i mitt projektarbete, så får det betyget i kursen med =) Kul, mitt första MVG ;) Mammsen vart stolt må ni tro!

-

I helgen har jag bestämt mig för att ta det lugnt, igen! Orkar inte dricka och härja. Eller orkar gör jag väl, men jag vill inte. Hade tänk att pyssla lite i trädgården och så blir det väl nån sväng till jäderfors med. Sen hittar jag säkert på nå mer vettigt att göra..

Nästa helg blir det full fart iaf! Eller ja, på lördagen.. För då är det ju nämligen cruising här i stan =) Helt klart en av årets höjdpungter tycker jag! Hoppas att det blir fint väder bara.. Jag och Tina ska äta nå gott och börja dricka hemma hos mig, och så kommer det väl nå mer folk också =) Trevligt!

Sen efter det helgen blir det lugnt fram till studenten med, så som det ser ut nu iaf..

-

Nu väntar jag på att Tina ska komma hit, vi ska ta en promenix i det fina vädret och prata lite skit bara =)
Kul att vi har fått tillbaka kontakten igen!

                                  
                           Jag struntar i vilket, för jag föddes inte för att göra dig lycklig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: