Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag morgon

Igår var det ingen bra dag för lilla mig.. Gick till skolan med huvudvärk, lite smått irriterd. Visste vad jag skulle göra där, nämligen bygga väg med lastmaskinen. En kille skulle göra det innan mig, och det tog över 1½ timme för honom. Han var klar halv 11, halv 12 skulle vi sluta.. Så jag skulle alltså hinna göra det på en timme, och jag har bara gjort väg en gång innan. Så jag fick stressa på som fan, och konstig nog så vart vägen bra! .. tills jag kom i andra tankar. Körde av vägen och halva vägen gick sönder. Och då hade jag bara ca 3 meter kvar att göra. SUUUCK!!! Fan va trött jag blev. Så nu lär jag göra det på måndag istället. Jag är den enda som inte är klar med allt nu på karaktärs sidan. Det är ju kul, ska ni se :P

Så sen var hela min dag förstörd.. När jag kom hem så hade jag en sånn hemsk värk i hela kroppen. Men hann inte vila eller nått, inte ens äta. Det fick bli två koppar kaffe och en ipren.. Sen gick jag hem till mamma, sen vidare och lämna min bil som ska få drag på sig nu. Sen åkte jag och mamma och handla. Sen hem och fixa ute i trädgården =) Det var kul iaf. Sen gick jag och träffade Tina och snacka lite skit med henne.. Sen vandra jag hem till pappa igen. Men ingen lugn och ro då heller, utan det var bara att sätta sig med religionen då. Sen fick jag ätligen sova!

Medans jag och Tina var ute och gick så tog vi en promenad förbi Björksätra Skola, som vi båda gick på förut. Vilka minnen som dök upp! Vi både kunna inte förstå, att snart är våra 12 (13 för tina) år i skolan är över om två veckor. Det känndes skit konstigt igår när vi var där.. Jag saknar den tiden och tryggheten så mycket.

-

Det vart lite ändrade planer inför lördagen.. Vi ska vara hemma hos Tina istället och grilla och så istället för hemma hos mig. Skönt att få vara hos nån annan för en gång skull faktiskt.. Det såg ut som på vädret att det skulle spricka upp och bli sol på kvällen som tur var. Dock kallt, endast ca 13 grader.. Usch! Det som jämt brukar vara så varmt och fint väder annars på cruisingen.
Ser iaf fram emot lördagen, det ska bli kul!

-

Just nu sitter jag och dricker kaffe, försöker vakna till liv. Och lyssnar på Ulf Lundell, haha. Ska göra kalrt religionen snart, sen äta och bege mig till skolan. Sen vidare hem till mamma och fixa lite..

Imorgon drar jag till sthlm på maskin mässa, blir där hela dagen. Ska bli kul =)

Nä, har blir det inga barn gjorda..
Tjing!


Hitta en gammal bild på mig och krullet =)


Cruisingen förra året.. Hoppas det bli lika mycket bilar i år med!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: