Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snöööö!

Åh va jag älskar snö =) Synd att det skulle bli varmt och regna dom närmsta dagarna så snön vi har fått kommer väl att försvinna.. Tråkigt! Hatar slask och skit..

Det vart ett par timmars jobb igår iaf, skotta lite, salta och sanda. Skönt att få dra ut och göra lite nytta =)

Men det fick jag sota för idag. Hade redan ont i ryggen efter snöskottningen här om dagen, och igår fick jag gå och släpa runt på en 25 kilos säck med salt i. Så idag är min rygg helt jälva pajj. Jag kan knapp röra på mig, det känns förjävligt måste jag säga haha. 

Men jag känner inte för att bara sitta inne idag. Måste ut nu när det är snö ju! Så ska bege mig ut i skogen lite senare och hämta lite gran och tall kvistar som man kan göra lite fint med ute sen =) Mys.

Annars idag så ska jag tatuera mig =) Hoppas det blir bra.

Have a nice day!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: