Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

September rocken

I lördags var det dags för Los Raggos september rock. Jimmy och Sandra kom och hämtade upp mig, och vi åkte till hotellet för att hämta ena bandet, Polecats. Vi fick trängas i bilen på vägen till järbo, jag fick sitta i bak mellan basisten och sångaren och trängas haha. Som tur var så pratade dom inte så mycket med mig, jag suger på egelska! Men försökte komma med något ord iaf haha.
Väl framme i järbo så var det bara att börja med lite av förberedelserna =) Resten av kvällen flöt på bar tycker jag, det var så många som ställde upp och jobba, så man hann ta sig en rast då och då! Hoppas lika många ställer upp nästa gång!

Hann att ta en sväng om till Polecats också =) Det var kul. En rolig kväll helt enkelt! Synd att det var så dåligt med folk bara, nästa gång sviker ni oss fan inte på det där viset! Haha. Nästa rock blir i februari, då kommer bland annat Black Raven! Missa det inte =)

-

Igår så var vi till järbo för att städa. Kom dit kl 10 jag och Fredrik, var inte en käft där. Dom sa att vi skulle vara där till 10, men de flesta kom vid 12 snåret.. Jag och Fredrik började iaf att plocka alla brukar utomhus, så allt folk slapp se det. Sen hjälpte jag till inne med en massa. Kom hem runt 15-16 igen, trött som sören.
Det vart lugnt resten av dagen.

-

Vaknade kl 10 idag, tog en dusch och en kopp kaffe så man vaknade till liv. Har tagit reda på disken och tvättat, dessutom lagat mat. Skulle ha varit iväg och handlat också, men får se om jag orkar :P
Kl 16 kommer bror och Linda och hämtar upp mig, vi ska till Micke i åshammar och hjälpa han lite där. Skönt att ha nått att göra! Blir väl kvar där tills kvällen antar jag, så efter det blir det bara lugnt.

På lördag har jag och Linda 21&19 års kalas =) Eller fest kanske man ska säga =D Ska faktiskt bli kul att festa uatn att dra iväg på cruising, rock eller liknande. Det gör man ju så ofta så =) Hoppas på en lyckad kväll!
Har fortfarande inte köpt nån present till Linda, kommer väl stå där på lördag förmiddag och ha panik haha!

Nej, nu ska jag slänga på lite spackel i ansiktet igen så man ser ut som folk.

Saknar min finfina Tina <3

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: