Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sunshine

Vilket otroligt väder vi har haft dom senaste dagarna :) Det känns ju nästan som sommar ute. Iaf om man står i solen, den värmer otroligt mycket :)

Klev upp vid 10 idag, varför ska det va så svårt att dra sig upp tidigare? Vill inte sova så länge, men orkar helt enkelt inte gå upp tidigare. Hade jätte knepiga drömmar om Tina i natt. Drömde att vi var på Big Lake Run i Rättvik, vi söp, hade roligt och sen sov vi i min bil och träffade en massa konstigt folk. Jag saknar dig Tina!!! :( <3

Vid lunch så gick jag ut och klöpp ned alla växter och plocka undan lite på altan. Skulle ha klippa gräset men det rann av mig, orkar inte. Har ingen ork till nått känns de som :S Så jävla tråkigt..

Det vart in inge åshammar idag heller. Det får bli imorn! Ska bli skönt.
Linda J har fest imorn också, får se om man orkar gå dit när man har kommit hem från åshammar..

Annars idag så ska jag bara träffa Louise efter att hon har slutat skolan, sen vet jag inte.. Lär väl försöka få ork till att göra klart i trädgården. Skulle ha varit ut och gått också. Sen blire nog film ikväll. Trök liv!

Vill tillbaka till Norge!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: