Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tjockis

Vaknade i morse av att mamma ringde och sa att jag lär ut och gå nu när det är så fint väder. Jaja tyckte jag.. Hon tjata på om hur viktigt det var att jag kom i form igen som jag var förra året, haha. Tjockis som man är :)

Så nu sitter jag här och dricker kaffe, ska snart bege mig ut.

Igår åkte jag, brosan och Linda till åshammar och dona lite hos Micke. Jag och Linda började med att flytta på lite stockar, sen stod vi och kollade på kossorna i solnedgången :) Var helt underbart! Sen plockade vi reda på lite ris och flyttade lite saker, och började måla lite. Efter det vart det lite fika innan vi åkte hemåt.

Tycker det är så mysigt att vara där i åshammar och pyssla med nått :) Skönt att göra nått så man inte sitter på arselet här hemma hel dagarna.

Efter brosan har slutat så ska vi åka till gävle, ska kolla om jag hittar nån present till Linda. Kommer väl förmodligen hem tomhänt, som vanligt :) Är sämst på det där med presenter!

The Polecats - Make a circuit with me, mycket bra låt! Fick man höra live i lördags å :)

På söndag fyller jag 19, vart fan tar tiden vägen?
Jag vill vara 4 igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: