Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Classic Car Week 2011

Årets classic vart fanimig de bästa hittills! Tänkte kasta ihop en liten sammanfattning nu, så ni får nått att läsa =)

Lödagen: Hämtade Louise och Krille runt 5 på morgonen. Då kasta vi på husvagnen och drog iväg, var framme i rättvik ett par timmar senare. Vi började på en gång med att försöka få upp förtälet, haha. Ingen av oss hade gjort de förut, men vi fick upp de iaf! Men de blev några pinnar över ;) När vi hade packat upp och varvat ner lite gick vi till pizzerian och åt, sen vart de en power nap innan de var dags att dra igång på riktigt. Så mycket öl som de gick åt den dagen, gjorde de inte nån annan dag på hela veckan sen! Haha. Vi satt i förtältet och drack tills mörkret föll, då gick vi ner på stan och kolla på bilar. Trevligt! Lite senare var jag iväg och träffade en, och umgicks med honom resten av natten. Vi gick mest runt och snacka skit bara.. Sen åkte hatten ner, och efter det sova. Haha!


Söndagen: Vakna av att de var piss varmt i tältet (jag sov i ett tält i förtältet). Gick och la oss i skuggan en sväng då, sen vart de en dusch för mig och sen försöka sova lite igen.. Efter det vart de mat med Louise och Krille, och sen bara slapp fram till kvällen. Vart nån öl då med, sen ut på stan och kolla lite igen. Var ut på bryggan i min ensamhet på natten och tog en öl, sen vart de en promenad tillbaka igen.


Måndag: Kan inte komma på att de hände nå direkt speciellt på dagen.. Vi strosa väl mest runt i solen, tog nån liten öl då och då. Mot kvällen tröttande jag på att bara sitta och glo, så fick för mig att ta en promenad till Hanna och Christoffer som bodde vid gocart banan. Till en början var de skönt att gå, och få se lite folk och bilar. Men sen var de inte lika kul längre, gick fel och hade mig.. Haha. Tog typ 2 timmar innan jag hitta! Och då släpade jag på en tung väska också.. Vart kvar där några timmar, vart bjuden på sprit och grejer. Vart kanon full och somnade inne på toaletten, haha! Som tur var fick jag skjuts tillbaka av några från hofors, åkte även ett varv med dom =) Sen när jag kom tillbaka så träffade jag på en som jag inte hade träffat på flera år, så umgicks med honom ända till morgonen. Vi var ut på bryggan, satt där och drack lite och snacka om allt mellan himmel och jord! Mycket trevligt. Hände saker den kvällen som var mindre trevligt också, satan va förbannad jag var. Har träffat många svin i mina dar, men han tog hem priset. Usch, idiot. 


Tisdag: Vakna upp och mådde piss rent ut sagt, var så bakfull! Så de vart inte många knop under dagen för min del, sen var det bara att börja om på kvällen igen. Tisdagen är ju den bästa dagen på hela veckan där! Vi satt först hos oss och drack, sen gick vi till stan och satt oss där i solnedgången och kolla på alla fina bilar. Mycket trevligt! Sen var jag och Louise ut och åkte cadillac med Sara och Tony =) Hade skit kul! Lojs vart dock lite för överförfriskad ;) Haha. Krille också för den delen! Som satt och halv sov vid rondellen haha. Då gick jag iväg och träffa en från västerås istället och umgicks med honom, så dom fick gå och sova. De vart bryggan som vanligt och snacka skit, sen på vägen tillbaka så träffade jag en kille som jag hade träffat på hot rod reunion, så stod och prata med honom ett tag innan jag gav upp och gick och la mig.


Onsdag: Varmaste dagen tror ja.. Höll på att dö när jag vaknade. Så jag och Louise stack iväg till stranden och mös, hur härligt som helst! Ångrar att vi inte gjorde de flera dagar.. När vi kom tillbaka så gick vi och åt, sen vart de dusch och göra sig i ordning. På kvällen vart de JLT med brosan, Fia och Tim. Grymt och folk och vilket ös de var!! Helt sjukt. Vart en promenad efter de för min del, sen tillbaka och sova.


Torsdag: Gick upp tidigt, var iväg och handla sen drog vi till Tällberg, hem till Sara och mös en massa =) Så otroligt fint där! Vi grillade grillspett, mycket gott. Mitt i allt så började de att spöregna så klart, haha. Hade jätte trevligt där! När vi kom tillbaka var de bara att slänga på sig krigsmålning, sen kom Gurra och CO och hämtade upp mig, sen vart de cadillac åka med dom resten av kvällen. Hade skit kul =) Vi gick på Lasse Stefanz också, tok mycket folk! Fick även en nallebjörn av en söt människa =) Hade tjatat hela kvällen om att jag vela ha en men de var fan ingen som kunna vinna en åt mig! Men till slut så haha. Åkte nått varv till med Gurra och dom, sen fick de bli en promenad innan jag gick och la mig igen.


Fredag: Sista dagen, mycket deppigt. Jag och Louise tänkte att vi skulle lyxa till de lite då, så vi gick på fin resturang och åt, fyfan va gott de var!! Helt sjukt. Värt varje öre! Sen vart de dåligt väder mot kvällen, så då tröck vi in oss ett helt gäng i förtältet och prata en massa skit bara och drack. Sen var jag och Krille ut och åkte en sväng, och efter de var jag och mötte upp några från sthlm som jag inte hade träffat på ett tag =) Satt och pratade med dom i nån timme vid deras stuga, sen följde dom med mig en bit på vägen hem. Gick ut på bryggan en sista gång då, i regnet.. Var lagomt blöt när jag kom tillbaka sen! 


Lördag: Då var de bara att börja packa ihop allt och dra sig hem åt, otroligt tråkigt. Vi åkte tidigt, runt 12 så vi kom hem i tid. Var helt slut när jag kom hem.. Kännde hur förkylningen kröp sig inpå och efter att ha supit en hel vecka är man fan inte pigg..

Hade så otroligt kul!! Men som vanligt, som de har varit varje år, så är de nån karl som ska komma och förstöra. Men i år var de inte lika farligt, i år var jag förberädd på de. Men hade gärna sluppit de iaf..

Nu är de bara att vänta ett helt år igen, de suger. De är så deppigt! :(
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: