Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Faan

Är fortfarande så otroligt sjuk. Har haft feber sen i söndags nu, de sliter på kroppen så enormt. Kännde mig lite bättre igår kväll, så tänkte att man kanske skulle kunna orka åka till etuna och se Alan Jackson idag, men icke. Lillebror och hans kompis fick biljetterna istället, så nu behöver jag inte ha dåligt samvete över att de bara ligger hemma och skräpar iaf..

Har absolut inte råd med de här. Men kan inte tvinga mig själv till att jobba heller, jag är för slut för de. Jag orkar knappt ta mig mellan sängen och toan lägre.. Har så jävla mycket utgifter de närmsta månaderna så jag mår illa när jag tänker på de. Fattar inte hur jag ska få de att gå ihop. Och nästa vecka slutar jag jobba också. Fullt ös arbetslös igen! Nån som vet nått jobb nånstans som man kan söka?

Nu ska jag slänga mig omkull igen. Har inte varit utanför dörren sen i måndags morse, hatar de. Hoppas jag känner mig bättre imorn, då blir de en sväng till gammelstilla med mamma och plocka lite bär och så.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: