Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Happyface!!

Chefen ringde idag och tipsa om ett jobb i storvik/kungsgårn =) De var också åt sandviken hus, så jag ringde upp den områdes chefen på en gång och fick jobbet =) Glaad! De är dock bara två månader, och de finns risk för att jag bara får gå halvtid för dom har så dåligt med pengar nu, men han skulle göra vad han kunna för att jag ska få gå hel tid. Men de känns bra iaf! Och chefen för centrum avdelningen som jag har varit på hela sommaren, sa att han skulle ringa mig på en gång om de är så att dom behöver folk =)

Annars idag har jag skitit i allt som skulle ha gjorts och bara njutit av solen istället. Har solat i 4 timmar, hur skönt som helst! De var typ andra gången den här sommaren som jag har gjort mig tid till att sola haha. Nu snart så ska jag byta om och dra ut på en lång promenad, sen får vi se om jag orkar sätta mig och göra nått åt designen här på bloggen. Iaf så ska jag börja kolla om på sons of anarchy innan jag går och lägger mig =)

Imorn kommer Louise hit på kaffe =) Min bästa pärla! I helgen ska vi ut och härja. Linda fyller 30 på fredag, så ska och fira henne då i kng, sen på lördag blir de gävle crus! Hoppas på bra väder.

Nä, ut och röra på fläsket vare ja!

'
Vi är bara bäst!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kyd.blogg.se
skriven :

duktig på att jobba du =)