Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helt slut

Var ut med mamma igår kväll och fiska lite.. Sen leta vi lite svamp och bär, mend e dröjde inte länge innan jag var helt slut. Mådde så fruktansvärt dåligt när jag kom hem. Så de fick bli en bit pizza, sen trycka i sig piller och försöka sova. 

Idag har jag bara legat i sängen. Tvingade mig upp för att ta en dusch bara.. Jag är så slut i hela kroppen, jag orkar ingenting. 

Hade jag varit frisk så hade jag förmodligen varit i älvdalen nu.. Men ne. Här ligger jag.

Har för övrigt betämt mig för nästa tatuering. Var sugen på att göra en på halsen, men har fan inte råd med de nu.. De får nog bli till våren ist. Denna gång ska fingrarna få sig en omgång! Ska ha texten Live Fast med old school stil tänkte ja. Tyck vad ni vill, men jag vet att de kommer bli skit snyggt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Knugen
skriven :

Jag tror det blir siitbra :)