Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag igen

Fullt ös arbetslös! Ska åka till arbetsförmedligen om en timme typ, och skriva in mig igen.. Suck.
Efter det ska jag till banken och hämta ut mina skattepengar, och fixa lite annat. Sen vidare till jäderfors och måla tak. Var där igår också.. Kommer att ta en jävla tid innan vi är klar där! Menmen, får nån extra slant i fickan så jag klagar inte =) Var till järbo igår också och kolla på huset som brosan och hans nya flickvän ska köpa, kommer bli hur bra som helst de där =) Önskar att man själv hade råd att köpa hus!

Helgen vart bara lugn. Var lite sugen på att dra till årsunda en sväng och dra en öl eller två, men eftersom vi skulle måla och greja dagen efter så hoppade jag över det. Men till helgen ska jag då dricka öl som bara den! Var de tänkt iaf. Vart bjuden på 30 års fest på fredag i kng, är jätte sugen på att dra dit. Ska höra med mina kompanjoner är nå sugna på att dra dit också =) Sen på lördag är de gävle crus, ska dit med Louise och Krille. Än har vi inte nån att åka med, så de blir väl bara att vi går runt och kikar. Hoppas på bra väder!

Köpte ett par skit snygga kilklackskor på tradera igår, och så har jag beställt hem lite nya höst kläder från H&M också =) Jag som inte skulle slösa nå nu! Rackarns. Ska även fråga tatueraren nu om han har nån tid åt mig nästa vecka så jag kan få lite färg på fingrarna =)

Nä, nu ska jag kasta på mig lite krigsmålning och kläder, sen bege mig till stan!

Skulle så gärna vela vrida tillbaka tiden, denna sommar gick för fort!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tuttmaria
skriven :

vad kul att dom ska köpa hus :) du får ta med kompanjonen och komma hit och hälsa på nån dag! miss you !