Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snart så

Snart slut på denna arbetsvecka. De känns bitterljuvt. Ljuvt för att de ska bli skönt att få sova ut, bittert för att jag inte har nå jobb att gå till på måndag..

Var hem till Louise igår efter jobbet, drack lite cola, åt en bulle och snacka en massa skit bara =) Alltid lika trevligt. Här om natten så låg jag och tänkte, och kom på att jag har knappt nå vänner kvar. Inga nära vänner iaf.. Bara sånna som man super med. Louise är den enda jag har kvar som jag umgås med utan att supa, och den enda som jag kan prata med om allt. Men de blir väl så, man glider ifrån varann när man blir vuxen. Man har liksom inte lika mycket tid.. Men det är tråkigt.

Idag ska jag packa ihop sakerna, flyttar till mamma imorn igen. Sen ska jag iväg och köpa tårta som jag kan bjuda på imorn på jobbet =) Sen blir det bara lungt antar jag..

Hade glömt bort att de var söderhamn crus i helgen. Men har ingen att åka med så de blir inge av antar jag.. Så antar att jag bara blir hemma och pysslar. Louise skulle jobba också, annars hade man kanske kunnat ta en öl med henne. Jag känner att de börjar suga i öl tarmen nu, har varit nykter sen vi kom hem från ccw. Men de är nog bara bra de =) Nästa helg är de gävle crus iaf, så då blir det öl och grogg. 

Nu ska jag dricka upp kaffet och bege mig till jobbet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: