Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag

Hela helgen spenderades i sängen. Med tanke på hur jag mådde, så var de bara skönt.. Men de sög ju lite smått att de skulle behöva va så sista helgen på hela sommaren som de händer nå riktigt kul. Menmen.. Nu ser jag faktikst fram emot hösten, de är så mysigt. Och de är så alla ''små rockar'' runt om i Sverige drar igång. De ska bli kul! Men enligt aftonbladet så ska sommaren hålla i sig ett bra tag till, bra eller anus? Bra antar jag.. Då kanske jag hinner njuta i lugn och ro av sommaren också, eftersom jag slutar jobba på fredag. 

I morgon ska jag dra mig till jobbet. Känner mig pigg nu faktiskt! Bara de förbannade snorandet som inte vill ge sig.. Suger som fan! Men har beställt hem nå nässköljgrejs nu som ska va skit bra tydligen, hoppas de hjälper.

Är otroligt sugen på att dra till norge tills jag fyller 20 (mindre än en månad dit) Får se hur ekonomin ser ut då =) 

Nu ska jag kolla på tv ett tag sen lyssna på lite musik och drömma mig bort innan de är dags att sova.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: