Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Snart dags att bege sig till jobbet. Är iaf snart frisk känns de som, bara de där jävla tapet klistret i näsan som ska gå över nu, får damp på de snart! De gick bra att jobba igår iaf, men de var lite små segt i början bara. 2 veckor sen sist jag jobba ju! Tog ut min friskvård på em, och gick hem kl 15.. Låg bara i sängen och slappa tills de var dags att sova.

De blir väl nå liknande idag också. Finns inte så mycket annat att göra. Skulle bli dåligt väder idag också så =/ Hade de varit fint väder och jag hade varit helt frisk så hade man ju kunnat bege sig ut i skogen och plocka svamp! Men icke.

Nu känns de verkligen som om att de är höst, min hjärna har ställt in sig på de. Men hoppas att vi får njuta av sommaren ett tag till!

Nu ska jag borsta tänderna och sen bege mig iväg!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Hoppas att du får en bra dag! :) kram ♥