Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

2011 - Bästa året hittills!

Tänkte försöka mig på att skriva om allt roligt, och mindre roligt, som har hänt i år. Får se hur mycket man kommer ihåg =)

Ja, vart fan ska man börja då? Men början av året kanske haha.
Januari, Februari och Mars spenderades de mycket tid i Gävle med Louise. Vi gjorde väll allt tokigt man kunna göra där. Jävligt roliga tider! Och så får man ju inte glömma alla hjärtans dags om spenderades med Louise ute på sjön med pimpling, 3.5 or och grillad korv, haha. Otroligt mysig dag =)


I Mars var det SM final också! SAIK - Bollnäs. Det var nog faktiskt den lyckligaste dagen detta år.. Shit vilken glädje när SAIK tog hem guldet efter en mycket jämn match! En jävla fest vart de också, både innan och efter =) Kul som fan. Vaknade upp fullt påklädd på golvet dagen efter haha! 
April, ja.. De hände nog inget vidare speciellt då. Förutom att sista april spenderades i sala. Men de var väll inge märkvärdigt! I Maj hände de inge speciellt heller I think. Eller jo! Tattoo båten.. Men de var väll inge märkvärdigt egentligen..


Men i Juni hände de saker! Den 7 började jag jobba på sandviken hus, centrum. Ett kanon jobb verkligen! Trivdes som fan med områderna jag hade hand om, och dom jag jobbade med var kanon! I Juni tog även Louise studenten =) Firandet av de vart väll inte direkt som de var tänkt, men vi hade kul iaf! Och så midsommar helgen då.. Den spenderades i Vintjärn! Hade otroligt kul. Nå mer än så behöver jag nog inte säga =)


Juli då.. Började med power meet! I år tog vi husvagnen dit. Åkte dit på onsdagen efter att jag hade slutat jobba och hem igen på söndagen (var ingen hit att jobba på måndagen kan jag lova). Som vanligt hände de en massa roligt som aldrig kommer att glömmas. 
Och enligt tradition så hade jag fest hemma helgen efter. Vi spela kubb och fulade oss, hade skit trevligt!
I år följde jag med Andy, Gurra och Roger till Hot Rod Reunion också. Fanns mycket fint att titta på där! Synd att de skulle va så dåligt väder bara..


I Augusti så var de dags för ccw i sin vanliga ordning. I år fick husvagnen följa med dit. De vart en kanon vecka som vanligt! Kanon väder varje dag, förutom sista kvällen. Hände dock inge märkvärdigt i år, som de har gjort tidigare år.. 
I Augusti slutade jag även jobba på sandviken hus. Men de gick bara två dagar så ringde chefen och fråga om jag vela ha 2 månders jobb till, fast i Storvik denna gång. Så klart tackade jag ja =)


Så i September började jag jobba där. Skönt att få jobba och tjäna pengar, men trivdes inte alls lika bra där som på centrum! Jobbade bara 3 dagar sen tog jag ut 2 semester dagar. Då var de dags för Close-up båten med Louise! En impuls resa, och satan i gatan va kul vi hade! Första kvällen såg vi Raubtier och Hardcore Superstar, as bra var dom! Och jääävlar vilken fylla vi drog av! Fattar inte hur vi kunna få i oss så mycket utan att ligga och spy nånstans.. Haha. Andra dagen såg vi Skitarg för första gången, och ja.. De var de mest sjuka jag har sett i hela mitt liv! Fan va vi skratta! Hur som helst, en kanon resa verkligen. Dyrt vart de, men värt varje krona!
I September fyllde jag 20 år också. Firade de med familj och släkt först, vi var ut och åt.. Sen på kvällen vart de lite festligheter.


I Oktober var de dags för årets sjukaste resa. RockBitch Boat, som gick till Riga! Har aldrig varit med om nå sjukare i hela mitt liv. FYFAN va kul vi hade! Men kvällen innan de var dagas för den resan så drog jag, Louise och Max till falun för att kolla på Skitargs spelning på arenan. Vart en lugn kväll, värmde upp lite inför den kommande morgondagen bara.
Första kvällen vart helt totalt skruvad.. Önskar sååå att jag kunna minnas lite mer från den kvällen/natten. Men de mesta är helt svart. Minns mest att jag var aspackad, och sen blir jag panik väckt och så står de en massa vakter överallt, Louise är tokig och jag fattar ingenting haha. Jag visste inte ens vart jag var! Men kom på de efter ett tag. Plocka ihop mina saker och sprang därifrån hihi. 
Dagen efter vaknar jag och Louise upp och undrar vad fan som hade hänt egentligen.. Vi kastade på oss ett ansikte och sen klev vi av båten och utforska Riga. Vi gick mest runt som nå halvdöa männsikor. Eller nått. Fick fan gå igenom hela Riga innan vi hitta ett matställe! Tillslut hitta vi en pizzeria iaf. Så vi åt sen leta vi på en alkis bänk och bara satt där och såg dumma ut. Andra kvällen vart jag så där alkoliserad igen. Hade skit kul, tills båtan fan började gunga som sjutton. Började må as dåligt och var tvungen att sluta att dricka. Lagomt till Skitargs spelning fick jag kuta två gånger på toa och spy ur mig haha. 
De var en resa ut över de vanliga. De lilla jag minns kommer jag nog aldrig att glömma! Sen låg jag med ångest i en hel vecka haha. Hemskt var de!


Efter den resan så har de inte hunnit hända så mycket speciellt. Var iväg på årets 4e kryssning, rock at sea. Men de var inge vidare.. Sen vart de en tripp till Edsbyn och hälsa på alla tokar där! Måste göras om.. Och så Louises 20 års fest så klart! Den var kanon =)

De är väll dom sakerna som har varit mest märkvärda detta år. Har säkert hänt en massa mer kul, men som jag inte kommer ihåg just nu =) Har hunnit träffat många trevliga människor under årets gång, men även många skithögar..

I år var de även tre killar som lämnade oss alldelens för tidigt. Vila i frid Mikey, Cim och Jesper!
hitta ingen bild på Cim.. Och nej, de är inte jag som pussas med Jeppe.

ÅRETS
Bästa: Louise <3 Som har funnits vid min sida hela tiden.
Sämsta: Vänner som har visat sig inte vara värda mer än en påse hundskit.
Resa: ROCKBITCH!
Musik: Måste bli Skitarg. 


Snart är de 2012 då! Hittills är de bara MetalTown som är helt spikat att de bli av, eftersom jag har köpt biljett =) De ska bli vansinnigt kul!! Och förhoppningsvis blir det Close-up båten i mars. De har även pratats om en resa till Böda Camping i sommar =)


Sista timmarna av detta år ska det städas och förberedas inför morgondagen. Då kommer Louise och Krille hit och äter lite god mat innan vi beger oss till järbo! Hoppas på en trevlig nyårsafton. 

Nä, nu orkar jag fan inte skriva nå mer. Måste sätta igång med städningen!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA MINA VÄNNER OCH OVÄNNER!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: