Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

ÄNTLIGEN vitt och fint ute!! Lagomt till jul å allt :) Hoppas de får ligga kvar nu!

Louises fest var kanon! Vart lite salgsmål och tajfs, men de gick över fort och festen fortsatte. Jag och Louise drack vitt vin, öl, cider, teuila, fireball, moranisse, campange, röttvin, tequila, tequila, morgan, tequila, tequila, tequila.... Vi vart as packade med andra ord! Och jag var fruktansvärt bakfull igår.. Vi låg kvar hemma hos Fredrik ett tag innan vi drog oss hem. 

Vart bara slapp hela kvällen.. Käka kebab och kolla på film.

Nu har jag nyss druckit kaffe och ska pälsa på mig. Ut och skotta snö för första gången i år! Gött!! Och sen plocka in allt julpynt och fixa lite med de. Ska nog klä granen ikväll å tänke ja =)

Nä, här kan man inte sitta!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: