Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Valbo!

Om ett litet tag ska jag och lillebror åka in till valbo och kolla om vi hittar nå kläder åt han. Han är talanglös på att göra de själv, så tänkte att de är lika bra att jag följer med. Sen ska han köpa julklappar också, så får väl hjälpa honom med de också.. Karlar ;) Haha. Vi ska käka där inne också tänkte vi. Ska faktiskt bli kul att få umgås lite med han på de viset, de händer inte ofta..

In tripp in på bolaget blire de också, för ikväll ska jag ta nån öl med bästaste bäste vännen Lojs! Och så kommer Max från byn å, trevligt. 

I morgon kanske de blir nån öl å, får se vad kvällen har att bjuda på.

Nu ska jag jaga upp borsan ur sängen, sen bär de av.

Adios!

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: