Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

...

Sega dagar...

Vart inge jobb i natt, som jag trodde och hoppades på. Men skönt att få sova en hel natt iaf :P Fast pengarna behövdes.. Får se om de blir nå imån då, sista chansen innan pengarna kommer. 

Låg och drog länge i morse, orkade inte gå upp. Finns liksom ingen anledning för mig att gå upp tidigt.. Drack iaf en kopp kaffe när jag hade vaknat till liv, sen vart de en promenad. Gjorde i ordning lite käk när jag kom in, varma koppen och en macka. Sen dess har jag inte gjort mycket.. Om nån timme ska jag börja med middagen, de blir pannkakor denna gång! Har fan inte ätit de på säkert ett halv år, så de ska bli gott. Kanske inte världens nyttigaste, men vafan, är magen glad så är jag glad!

Är sjukt taggad till lördagen, kan knappt bärga mig!!


Saknar min vanliga lugg lite..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: