Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

So jävla nice..

.. kväll, natt och morgon! Och dag också för den delen..

Kvällen började hos Fredrik med honom, Lisa och Louise. Sen kom Gurra och hämtade oss och vi for till gävle, hem till Jimmy. Satt där och drack nån timme, sen drog vi till cc puben =) Där vart jag så dyng så minns knappt att vi var där. Vi hade nån snubbe med oss som betalade allt åt oss, och inte tackar man nej till gratis öl, cider, shots och drinkar eller! Haha. Dom stängde kl 1 där, då drog vi till Heartbreak och shejka loss, eller jag och Louise iaf =) Hade så jävla kul!! Sen åkte vi van och söp, sen hem till Jimmy och fortsatte =)

Jag och Louise var så slut på morgon kvisten, vi skratta så vi grina. Sjukt kul! Dessutom vart man så där kanon full då igen, så minnet sviker mig lite om vad som hände egentligen =)

Vakna upp vid 13 tiden idag. Har bara legat hos Jimmy och slappat och fulat oss. Trevligt faktiskt! Vid 16 så skulle jag och Louise ta bussen hem, och så visar de sig att bussen inte går fören 50 min senare så där fick vi stå.. Sen vänta på nästa buss inne i stan, sen vart vi tvungen att hoppa av bussen i valbo (anledning; hemlig haha) till slut kom Louise mamma och hämtade oss i valbo, tack och lov. 2½ jävla timme tog de innan vi kom hem! 

Jag är helt slut nu och känner mig så sjukt ensam efter att ha haft sällskap hela tiden i över 24 timmar nu. Usch, hatar när de blir så här, jag blir så nere.. Men ska ta mig en dusch nu, sen lägga mig i sängen och kolla på Småstadsliv 2 igen, haha. Kanske man blir på bättre humör då =)


det var precis de här som inte skulle hända..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: