Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag morgon

Hinner med ett inlägg även denna dag innan de är dags att bege sig till jobbet.

Igår stack jag till mamma direkt efter jobbet och hämta lite grejer. Sen drog jag till jysk och köpte en luftmadrass och en ny sovsäck som ska med till rättvik =) Sen la jag in lite bilder från festen hos mig och hot rod reunion på face, orkar som vanligt inte lägga upp några här! Tråkig som man är.

Idag ska jag hem till Lojsan och Krille direkt efter jobbet och snacka lite skit. Ska planera lite till ccw var de väl tänkt! Inte många dagar kvar nu, längtar =)

I morgon lär jag iväg och handla allt som ska med dit, på torsdag lär jag packa allt och på fredag ska allt packas in i bilen och husvagnen. Fullt upp efter jobbet med andra ord! I like it. 

Det märks dock att stressen kommer ikapp en nu. De känns i kroppen.. Hoppas man kan slappna av riktigt i rättvik nu och bara ha kul!

Nu ska jag dricka upp kaffet sen dra!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: