Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Jobb

Jag är helt slut efter två dagar på jobbet, haha.

Var nervös igår men allt gick bra, likså idag. Har fått klippt gräs mest bara, men imorse vart de några städ besiktningar av lägenheter också. Båda dagarna har variy sjukt varma och de är nog mycket pga av de som jag är så slut i kroppen.. När jag väl är på jobbet så är det inte så jobbit, men så fort man börjar varva ner blir jag helt slut. Alla är iaf jätte trevliga på jobbet! Trivs som fisken i vattnet, hittills iaf.

Just nu väntar jag på att Louise ska komma och snacka lite om hur de blir i helgen.. Sen ska jag cykla hem till pappa och bara slappa, klockan ringer 05:15 igen! Snark.

Om två veckor kommer Tina hem, och om 4 veckor bär de av till power meet! Underbart.

För övrigt tycker jag att folk är dumma i huvet och borde flytta härifrån så jag slapp se och höra dom!

Blir nog inte så mycket skrivet här på några dagar igen, orkar knappt sitta vid datorn när jag kommer hem haha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: