Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sorry

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har bara inte haft tid till att skriva nått. Här kommer en kort sammanfattning av de senaste dagarna!

Torsdag: Jag och Louise besätmde oss för att dra till falun, vi fick åka med Hanna och Christoffer i forden dit! Anderas körde och Marie hänge också med. Vi yra runt i skogen flera timmar kändes de som haha, skit kul var det! Rally med forden på grusvägarna, fan va vi skratta =) När vi väl kom till falun så var det inte så mycket bilar, men as mycket folk! Så de var kul. Vi snurra runt till kl 1 typ, sen käka vi max och drog hem. Hade grymt kul med dessa sluta människor =)

Fredag: Var inte så där jätte pigg när man vakna.. Men de var bara att dra sig upp de, och gå på Louises student bal =) Deras chaufför, Arne, kom hit och grilla med oss först, sen åkte vi och hämta dom fina tjejerna! Strosa runt på jerntorget och kolla på alla fina par, sen skjutsa vi in dom till gävle! När jag kom hem så var det snabba puckar som gällde! Emelie var nämligen på väg hit, vi skulle ut och dricka öl. Håll i hatten nu, det tog 40 min för mig att duscha, fixa håret, sminka mig, välja kläder och äta! Helt sjukt va fort de gick haha. Vi åkte till korsika eller vad det hette, satt där och drack öl. Sen tog vi en sväng med hennes pappas båt till strandbaden, hur mysigt som helst =) Sen satt vi på bryggan i solnedgången och snacka skit bara. Sen kom Bulten och hämta oss och skjutsa hem oss. Hade skit kul verkligen!

Lördag: Vakna upp och mådde ännu sämre haha. Tänkte att jag skulle ta det lugnt, men ne så vart det inte. Fick för mig att dra till hofors och umgås med Hanna och Christoffer i öl tältet! Sagt och gjort, var klar på en timme för att dra ut på nya äventyr! Vi drog på nån för fest ett tag, sen gick vi till tältet. Och jävlar va kul det va!! Road Dust stod på scen och de var ett sånt jävla drag! Säkert 200 pers som stod och rocka loss. På slutet stod folk på borden och dansa! En av de bästa spelningarna jag nånsin har varit med om =) Jag och Hanna rocka loss som fan! Sen när de roliga va slut så krånglade de sig med skjutsen hem, men de löste sig till slut. Hade så jävla kul!!

Så de sista dagarna har varit mer eller mindre perfekta.. Har träffat nya människor och bara haft de allmänt skit kul! Jag är så glad över det, det behövdes verkligen. Har inte haft så här kul sen förra sommaren!

Idag mådde jag ocksp piss, haha. Vakna sent, så hann mest bara att vakna till liv så kom Louise och hämta mig och så drog vi på möte. Beställde en pizza när jag kom hem och så har jag redigerat lite bilder från balen. Ni ska få ett par smakprov, sen kommer resten upp på face!

Nu ska jag vila ett tag, sen ta en lång promenad med massa bra musik i öronen =) Finns inget bättre..

.. jag skulle lägga upp bilder här med de var så segt så sket i det. Håll utkik på facebook ist =)




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: