Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

...

Fick ett sms från en gammal vän/kärlek i morse.. Vart förvånad måste jag säga, vi har inte pratat med varann sen i slutet av augusti, vilket är över ett halv år sen. Han kom att tänka på mig för han hade sålt bilen som vi svina runt bra nog i förr i tiden. Tråkigt att höra att han hade sålt den, men kul att han hörde av sig.

Det är så tråkigt att vi slutade umgås. Att förhållanden kan förstöra så mycket. Vi två hade så jäkla kul tillsammans, så hade mer än gärna velat kunna vara vän med honom och umgås, men det går inte.. 

Det har hänt mycket idag som har gjort mig glad.. Folk som jag aldrig skulle höra av sig igen har gjort det. 
Kul =)

Nu ska jag kolla på män som hatar kvinnor sen sova!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: