Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

...

Finns de någon vänlig själ där ute som kan fixa låtarna Joyride - Sommar i Sverige igen , Skumdum - Lisa , Style - Den hon vill ha , Lostprophets - Can't catch tomorrow ? Får inte tag på dom..
Tack på för hand =D ;)

Vet inte vad de är för fel på mig, men varje år i den här tiden så är jag rätt less på all rock 'n roll, och lyssnar mer på ''modern'' musik och hårdrock.. Har aldrig fattat varför och kommer förmodligen aldrig att göra det heller haha.

I dag har jag hittills tagit en sväng på motionscykeln =) Skönt. Ska strax fixa ihop en sallad och sen bänka mig framför tv'n, skidor ända tills ikväll! Finemangen. Sen äre möte med klubben ikväll om midsommar rocken..

Ja, nå mycket mer än så har jag inte att tillägga för tillfället =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: