Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

Hade jätte trevligt i fredags.. God mat, mycke skratt och en massa götta med sig hem. Helt perfekt dag med några av de jag älskar mest! På vägen hem stannade vi hos min farbror Sture och hans sambo Ann och fikade lite.. De vart mycke tok och skratt då med, min familj och släkt är inte riktigt frisk =)
Tänkte att jag skulle dra ut och ta nån öl då på kvällen, men orkade fan inte. Var helt slut! Så de fick bli pizza, vampire diaryes och sen somna jag som en stock. 

I lördags vart de lugnt under dagen. Kollade på bandyn, saik vann förståss! Hoppas de blir final och ett guld i år. Dessvärre missar jag ju finalen isf, de suger så jävla hårt!! :( Menmen.. Efter bandyn gjorde jag mig klar och så, sen drog jag till Lisa och tog nån öl med henne och sen åkte vi till peckers med Fredrik. Hände inte mycket där, och jag kunna av nån anledning inte dricka mer (trots att jag bara hade druckigt 3 öl och en grogg) mådde så piss dåligt.. Och jag var inte ens full! Skit drygt. 

Igår var de möte med klubben, kul att träffa alla igen! Var helt slut efteråt, haha. Så de blev mat sen kolla på solsidan och sova =)

Nu har jag nyss druckigt kaffe, ska dra på mig kläderna sen dra till pappa och ta en sväng på cykeln. Har fortfarande dålig kondis, men fan så mycket den har förbättrats på bara några veckor. Nu klarar jag över 8 km intervall på under 20 min! Klarade knappt 7 km förr, och de tog längre än 20 min.. Kul att man ser lite förändring =) Hittills idag har jag också bokat tid till tatuering, den 31 mars är de dags igen! Hääärligt.

Just ja, på onsdag ska jag åka och kolla på hus med mamma =) I jäderfors.. Skit fint hus! Pool, inglasad altan, badtunna, bastu, två garage och en massa mark.. Om inte priset springer iväg för mycket så blir vi nog jäderfors bor ser de ut som =) Kul med lite nytt! Men samtidigt tråkigt att flytta härifrån.. Men är rätt säker på att de inte blir nå, för de där huset slutar nog på en dyyyr summa..

Nu ska jag bege mig till pappsen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: